• nutizie

Direttamente à l'utilizatore da a ricerca è u sviluppu in u serviziu ultimu di "velocità" à "cambià"

Ùn ci hè dubbitu chì l'agricultura di facilità hè un modu agriculu mudernu di produzzione efficiente di animali è piante.Divisu per spezie, hè divisu in Facility Gardening è Facility Cultivate.Oghje vi presentemu i materiali di copertura di serra, unu di i cumpunenti core di Facility Gardening!

1

U mutivu perchè i materiali chì copre ghjucanu un rolu impurtante hè chì e so funzioni di anti-dripping, anti-fog, anti-aging, anti-dust è anti-algae.Affettanu direttamente u tassu d'utilizazione di l'energia solare, è poi affettanu se i culturi ponu avè una alta qualità, un rendimentu altu è un rendimentu stabile!

2

TOYOTANI® U film hè principalmente utilizatu in serre multi-span high-end per a piantazione di fiori è piantini.Dopu à più di 10 anni di accumulazione mercatu, TOYOTANI®film hè statu largamente usatu in Yunnan, Guangdong, Sichuan, Fujian è altri lochi, è hà una pusizioni unshakable in u campu di film serra high-end!Vulete sapè perchè?U riassuntu hè u seguente:

3

01 Giappone tech / cuntrollu di qualità di tuttu u prucessu

● Ancu s'ellu hè caru, ùn ci hè micca riutilizazione di rifiuti di materiale.

● Ancu s'ellu hè ardua, ùn hè micca un solu minutu per u cuntrollu di qualità.

TOYOTANI®A film adopta a tecnulugia giapponese, cù materiali veri, materiali di ritornu zero, abbastanza spessore, alta proporzione di metallocene è l'ultimu agentu anti-aging impurtatu.Hè "fieru di i so pari" in quantu à a trasmittanza di a luce, a forza di tensione, l'anti-aging è a vita di serviziu!

4

Beijing Fenglong hà una pianta muderna cù una superficie di più di 40000 metri quadrati in Pechino.Cù l'intruduzioni di tecnulugia avanzata di gestione di cuntrollu di qualità giapponese, TOYOTANI®U film hè cumpletu da a fabricazione di master batch à a produzzione finita, cù tuttu u prucessu sottu à cuntrollu in a fabbrica di Pechino.

5

À u listessu tempu, hè statu stabilitu un sistema d'ispezione di qualità perfetta è di seguimentu di serviziu per assicurà a stabilità di i prudutti

6

02 Vendita diretta efficace / risposta rapida di serviziu

Beijing Fenglong rompe a tradizione è adopta un modu efficace di vendita diretta.Havi quattru uffizii è cinque centri di almacenamentu in tuttu u paese per serve direttamente i vignaghjoli agriculi naziunali di alta gamma, migliurà l'efficienza di circulazione di i prudutti è risponde à i bisogni di l'utilizatori per maximizà i so interessi, assicurendu un sustegnu di serviziu efficiente è pensativu.

7

03 Insight di u mercatu, R & S cuntinuu è innuvazione

Beijing Fenglong hà prufessiunali R & D di i prudutti di u persunale è hè longu impegnatu à u sviluppu è a ricerca di i prudutti di film plastichi.
Inoltre, hà mantinutu relazioni strategiche cooperative longu cù Mitsui chemical (cumpagnia), Kyowa (cumpagnia), Vita Institute of Chemistry, Chinese Academy of Sciences è Chinese Academy of Agricultural Sciences.

8

A cunnessione lineale trà l'estremità di a fabricazione è l'ultimu finale di l'utilizatori ci permette di avè una visione precisa di i bisogni profondi di l'utilizatori, è basatu annantu à questu, pudemu realizà l'aghjurnamentu miratu è a ricerca è u sviluppu di i prudutti per risponde à e dumande immediata è potenziale. d'utilizatori!

L'innuvazione prumove u sviluppu è u serviziu crea valore.Basatu annantu à l'idea di esse duru per noi stessi è di rassicurante l'utilizatori, Beijing Fenglong hà da cuntinuà à furnisce l'utilizatori cù prudutti d'alta qualità!

TOYOTANI®FILM CLEAR - Longa vita di serviziu, alta resistenza, elevata trasmissione di a luce, anti-goutte è eliminazione di nebbia

9

Attachment: TOYOTANI®serie di produttu di film (specificazione multipla, larghezza persunalizabile)

10

TOYOTANI®FILM DIFFUSU - Aumentu significativu di a pruduzzione, megliu culore, alta trasmissione di luce è prevenzione di brusture

11

12

TOYOTANI®FILM TTPO

Dopu à TOYOYANI®Film PE hè statu assai ricunnisciutu da a maiò parte di l'utilizatori, TTPO®film hè statu introduttu.A film PO rivestita prodotta da a tecnulugia di coestrusione di cinque strati hè a prova di polvere, di alga è di pesticidi.Hè adattatu per serre multi-span!

13

14

 

Leghjite l'articulu uriginale nantu à u contu ufficiale di WechatBeijing Fenglong

Edita da Rex Li, Rivista da David Ding, Venneri 9:30 AM, 2022/06/07

 


Tempu di post: 07-07-2022